BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 4, 2011

The Smurfs is Adorable!!!

Assalamualaikum

Hey,babe! It's been long time I don't post any entry. Maafkan aku kerana tidak mampu membahagikan masa dengan baik. Actually,aku ada exam tu sebab dah lama gila aku tak update. Tapi, nak kata study hard tak jugak sebab masih ada rasa susah bila jawab soklan. Oh my,aku mesti berubah!! (Eh,apa perenggan pertama macam takde point ni?)

Hari tu aku try tengok cerita The Smurfs. Actually,aku tak expect pon nak tengok sampai habis. "Yela, The Smurfs tak cute macam HK." It's my random opinion. Aku ni main cakap je padahal ceritanya belum lagi tengok sampai habis. Makin lama aku tengok, makin comel lak The Smurfs ni. Pastu, aku rasa malas dah nak tengok tapi entah kenapa berat pulak kaki ni nak tinggalkan TV. Seolah-olah The Smurfs ni berjaya menawan aku supaya aku tidak bergerak ke mana-mana sampai la habis cerita. Sampai aku nak ke tandas pon aku sanggup tahan.

Overall, cerita The Smurfs tu biasa-biasa je. Jalan cerita dia lebih kurang macam cerita Enchanted kot. Smurfs tersebut termasuk dalam dunia masuk dek kerana ingin menyelamatkan diri dari ancaman Gargamel. Aduh, Gargamel tu siapa lak? Ending dia cane?  Sudah, banyak lak soklan kan. Apa kata korang tengok sendiri barulah best. Kalau dah tahu ending dia, rasa tak gempak la tengok. 

These adorable-blue-species-animal really caught my attention.


Meet me,Clumsy!
Aku suka watak ni. Dia lah paling clumsy and tersangat comel.


Comel sungguh mereka ni, bukan? Korang takkan nampak kecomelan mereka kalau hanya pandang sepintas lalu. Tapi,bagi yang nampak tu Tahniah diucapkan. Aku ni kesian, kan? Kena tenung lama-lama baru nampak kecomelan mereka yang sebenarnya kemain terserlah lagi tu....



p/s: Of course i still love HK. Hello Kitty is my companion, The Smurfs is my pet.

Thank you for reading is entry!



0 believe a miracle: