BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 11, 2011

I miss you,my baby Zylo

Assalamualaikum
Sunyi kan rasanya bila takda fon? Aku bukan maksudkan telefon rumah yang mempunyai bayak wayar itu. Yang aku maksudkan telefon mudah alih. Dulu,aku takda fon tau walaupun hampir semua kawan aku ada. Aku takda lah rasa sebegitu bosan, sunyi seperti yang aku cakap tadi. Keadaan sangat berbeza bila kau dah ada fon pastu hilang/rosak dengan takda fon langsung. (Aku dapat rasakan point aku belum sampai) I just wanna tell you that My baby Zylo cannot longer be used!!

Okey,ceritanya begini. . .
Aku memang suka berkepit dengan fon aku 24 jam. Means, my baby Zylo selalu berada di tangan. Kalau duduk pon,dia akan berada di riba aku. Yela,dia kan baby kenalah duduk di riba mamanya haha. Tibalah pada suatu hari yang aku ingat hinggalah ke hari ini, time nak balik kampung aku tunggu semua orang masuk dalam kereta. And yes, sekarang my baby Zylo ada di atas ribaku pada masa itu.Entah apa angin abah aku time tu dia suruh aku kunci gate. Can you imagine? Bila korang dah tak biasa dengan benda tu and dlam keadaan yang agak rushing jugak lah kan, semua benda pun boleh lupa. Aku lupa yang my baby Zylo masih di riba aku. Aku dengan tangkasnya pergi menguci gate tanpa sedari kewujudan baby zylo di riba aku sekarang. Papp! Bunyi dia jatuh. I was like....  OH NO!!! I checked out his condition, i found many scracthes!


Huhuhuhu.. i cried like a baby.

In case if you wondering how cute my baby Zylo was, here is his picture

but mine was maroon.

Walaupon zaman sekarang ini kemain canggih dengan smartphone bagai tapi aku tetap sayangkan baby Zylo. Harga repair nak dekat sama denagn harga fon baru. Aku dalam dilema samada mahu tukar dengan yang baru atau repair sahaja. Ikut hati,memang nak repair je tapi according to my mom, she prefer me to buy a new one. Hmm??

Thank you for reading this entry!




0 believe a miracle: